Cookies er nødvendige for at få Zaplo.dk til at fungere, så du kan få en god oplevelse.

Klik venligst OK for at fjerne denne meddelelse.

Spørgsmål & svar

For at kunne låne hos os skal du:

  • være fyldt 20 år
  • have en dansk folkeregisteradresse
  • ikke have navne- eller adressebeskyttelse
  • have et NemID
  • have et dansk telefonnummer
  • have en dansk bankkonto

Du kan desuden ikke låne af os, hvis du er registreret hos Experian (RKI) eller Debitor Registret.

Zaplo.dk vil også foretage en kreditvurdering på baggrund af de informationer, vi modtager i din ansøgning. Du får med det samme svar på, om du er godkendt.

Du kan låne fra 5.000 - 25.000 kr. I nogle tilfælde kan vi tilbyde dig et lavere beløb, hvis vores kreditvurdering kommer frem til, at vi ikke kan tilbyde dig det ønskede beløb.

Vi overfører pengene til din konto med det samme, når du godkendes til et lån, uanset hvornår du ansøger.

Der kan i sjældne tilfælde ske et udfald i overførslen. Oplever du en forsinkelse, behøver du ikke kontakte os. Vi sørger altid for at overføre til dig hurtigst muligt.

NemKonto

Du kan vælge at få udbetalt pengene til din NemKonto. På den måde overfører vi altid til din primære konto. Vælg NemKonto i din ansøgning eller under "Mine indstillinger" på din Zaplo.dk-profil.

Valgfrit kontonummer

Du kan også selv indtaste det kontonummer, som du ønsker pengene udbetalt til. Har du allerede en VIVUS.DK-profil, kan du ændre kontonummeret under "Mine indstillinger" med NemID.

Når du optager et lån, vælger du selv, hvordan du vil betale dine afdrag. Du kan altid ændre din betalingsmåde inde på din Zaplo.dk-profil.

På profilen kan du også tilmelde dig automatisk betaling med kort, så vi automatisk trækker dit afdrag hver måned.

Her kan du læse mere om dine betalingsmuligheder:

Betalingskort

På din Zaplo.dk-profil kan du betale dine afdrag eller udskyde din betaling med dit betalingskort (VISA/Dankort, MasterCard, VISA m.fl.).

Vi registrerer din betaling med det samme og sender dig en bekræftelse.

Overførsel via netbank

Overfør din betaling til vores registrerings- og kontonummer:

Reg.: 8075

Kontonr.: 0001587736

Husk at indtaste dit CPR-nummer i beskedfeltet til modtagers kontoudskrift, så vi kan se, at betalingen kommer fra dig. Vi sender dig en bekræftelse inden for 1-2 hverdage, så snart din betaling er registreret.

Vi anbefaler altid, at du tilmelder dig automatisk betaling. På den måde kan vi trække dit afdrag automatisk via dit kort hver måned. Tilmeld dig på din Zaplo.dk-profil.

Kortbetaling

Vi modtager din betaling med det samme.

Du kan betale med de fleste danske betalingskort, såsom VISA/Dankort, MasterCard og VISA.

Overførsel via netbank

Hvis du overfører fra Sydbanks netbank inden kl. 15:30 på hverdage, vil vi modtage din indbetaling inden for en time.

Hvis du overfører fra en anden netbank, vil vi modtage din betaling i løbet at 1-2 hverdage.

Bemærk venligst, at vi holder lukket på banklukkedage og derfor ikke modtager din betaling før næste hverdag.

Hvis du ikke har råd til at betale dit månedlige afdrag en måned, kan du benytte funktionen ”Udskyd dit afdrag” på din Zaplo.dk-profil.

Afdragsfri måned betyder, at du ikke betaler af på dit lån men kun betaler et afdragsfrihedsgebyr, hvilket svarer til renten for en måned.

Afdragsfrihed kan benyttes op til 12 gange, men vi anbefaler altid, at du afdrager så meget som muligt på dit lån.

Har du problemer med at betale, kan du kontakte os på tlf. 78 79 53 53 (hverdage kl. 9:00-11:30 og 12:30-16:00) eller på support@zaplo.dk.

Har du glemt dit password, kan du få tilsendt et link via mail eller en SMS med en kode, så du kan nulstille passwordet.

Det kan du gøre her.

Vælger du at få tilsendt en kode på SMS, er det vigtigt, at du bliver på siden, når du beder om koden, og indtaster den med det samme.

Både linket på mail og SMS-koden er gyldig i en time.

For at kunne lave den bedst mulige kreditvurdering skal vi indhente oplysninger om din økonomi.

Gennem eSKAT indhenter vi dine seneste seks lønsedler samt årsopgørelse fra dig for at se, om du kan blive godkendt til et lån. Du giver samtykke med dit NemID.

Gennem IDQ indhenter vi dine overordnede indkomst- og udgiftstal fra din bank. Du giver samtykke til dette med enten dit mobillogin, NemID eller begge dele. Kan du ikke huske din kode til din mobilbank, eller har du ikke mobilbank, kan du finde den i din netbank under mobile tjenester. Koden har typisk 4 cifre.

Du kan se mere om NemID eller bestille dit NemID ved at klikke her.

Kundeservice håndterer spørgsmål, hjælp og klager.

Du kan kontakte os alle hverdage mellem kl. 9:00-11:30 og 12:30-16:00 på tlf. 78 79 53 53 eller sende en mail ti info@zaplo.dk.

Du kan også chatte med os i vores åbningstid. Se nederst her på siden.